Craciunul

                                                               Cum am petrecut Craciunul

          In ajunul Craciunului pe data de 24/12/2023  am imbodobit bradul alaturi de familie iar apoi am stat impreuna cu prietenii si ne-am jucat pana dimineata. De Craciun pe data de 25/12/2023 am mers impreuna cu prietenii la colindat, iar apoi am fost impreuna cu familia la tara pentru a taia porcul si a petrece Craciunul alaturi de rude. In a doua zi de Craciun mi-am deschis cadourile si am primit un parfum nou, o pereche noua de air pods , un hanorac si o carte din seria Harry Potter. Dupa ce am deschis cadourile am mers alaturi de prieteni la targul de Craciun din centru iar apoi am petrecut seara alaturi de familie si prieteni. A fost un Craciun frumos si plin de bucurii

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ziua Romaniei

Tema 09